'Tavsiye', Sigorta Alımında İtici Güç

07 Haziran 2015

‘Tavsiye', sigorta alımında itici güç

Tüketicilerin sigorta alımında bir uzmanla yüz yüze görüşmek istediğini belirten Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, müşterilerin sigorta mağazalarında çay-kahve ikramıyla birlikte profesyonel tavsiyeler alabildiğini belirtti.

SİGORTACILIĞI mağaza konseptiyle birleştiren Sigorta Cini, sektörde yeni bir dağıtım kanalı olarak yerini 2013 yılında aldı. Mağazalaşmayla birlikte tüketicilerin deneyimli sigorta danışmanlarıyla iletişime geçerek kendilerine en uygun sigorta poliçesini satın almasını hedefleyen Sigorta Cini, 2015 yılının ilk yarısında 5 ilde 17 mağazaya ulaştı. Ülkemizde sigorta tüketicisinin yüz yüze iletişime önem verdiğini belirten Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, "Tüketicilerimizi ürünlerimizi ve kampanyalarımız hakkında detaylı bilgilendirmek için mağazalarımıza bir fincan kahve içemeye davet ediyoruz" dedi.

Devrimsel bir konseptle sektöre giriş yaptık

Yılsonunda 25 mağazaya ulaşmayı hedefleyen Sigorta Cini, yıl içerisinde kampanyalarını da hız kesmeden sürdürecek. Türkiye'de, sigorta müşterilerinin gittikçe daha fazla karşılaştırma yapmak, ürünleri anlamak ve alternatifleri değerlendirmek istediklerini, bunu da konunun uzmanı bir kişiyle yüz yüze konuşarak yapmak istediklerini gördüklerini söyleyen Pieter-Bas Vos, Sigorta Cini'nin Türkiye'de yatırım yapma tercihlerini ise şöyle açıkladı: "Birçok şirketin sigorta ürünleri hakkında ücretsiz sigorta danışmanlığı hizmetinin, üstelik müşterilerin kolayca erişebilecekleri, mesai sonrası veya hafta sonu uğrayıp bilgi ve ürün alabileceği bir konseptin Türkiye sigorta pazarını çok daha fazla geliştireceğini ve derinleştireceğini düşündük. Buradan hareketle NN Group'un markası Sigorta Cini olarak, Türkiye'ye uygun ve sigorta dağıtım işine bakışı tamamen değiştirecek devrimsel bir konsept ite sektöre giriş yaptık."

Müşteriler profesyonel tavsiyeler alıyor

"Sigorta alımının mağazalaşmasıyla birlikte tüketiciler deneyimli sigorta danışmanlarıyla yüz yüze iletişime geçerek kendilerine en uygun sigorta poliçesini temin edebiliyor" diyen Pieter-Bas Vos, müşterilerin mağazalarda çay-kahve ikramıyla birlikle profesyonel tavsiyeler alabildiğini belirtti. Pieter-Bas Vos, açıklayıcı ve tavsiye edici bir yaklaşımla ürünlerin mağazalarda sigorta danışmanları tarafından anlatıldığı takdirde sigorta alımında olumlu geri dönüşler aldıklarını da sözlerine ekledi.

Mahallenizin sigortacısı olacağız

Müşteri odaklı bir hizmet anlayışları olduğunu belirten Pieter-Bas Vos, mağazalarının kolay ulaşılabilir olmasına ve merkezi konumlarda yer almasına özen gösterdiklerini söyledi. "Müşterilerimizin Sigorta Cini'nden hizmet alırken, kendilerini ev rahatlığında hissetmesini istiyoruz" diyen Pieter-Bas Vos, "Mağazalarımızı da bu ihtiyaçları karşılayacak şekilde özenle seçiyoruz. Ayrıca mağazalarımızı bulundukları lokasyonlarda çekim merkezi haline getirmeyi ve 'Mahallenizin Sigortacısı' olmayı hedefliyoruz" dedi.

Sürpriz kampanyalar devam edecek

Mevcut ve potansiyel müşterilerinin sigorta ihtiyaçlarını karşılayacak ürün gruplarının satışını içeren kampanyalara başladıklarını söyleyen Pieter-Bas Vos, kampanyalarla ilgili şu bilgileri verdi: "2015 yılının ilk yarısında Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kampanyamız ile müşterilerimize ürünümüzü günde 1. 5 TL'den başlayan fiyatlarla sunduk. İkinci çeyrekte başladığımız BES ve İyi Yaşa Hayat Sigortası kampanyamız ile tüketicilerin dikkatini çekmeye çoktan başladık. Haziran ayının sonuna kadar sürecek bu kampanyamız İle Sigorta Cini olarak 'Geleceğiniz Çiçek Açsın' diyoruz. 2015 yılının ikinci yarısında da sürpriz kampanyalarımız devam edecek. "

İnternetten araştırıyor uzmandan satın alıyoruz

Dünyadaki birçok ülkede tüketicilerin görerek ve dokunarak alışverişi tercih ettiğinin bir gerçek olduğunu söyleyen Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, "Günümüzde müşteriler online kaynaklardan ve sigorta şirketlerinden her türlü bilgiye kolaylıkla erişebiliyorlar. Ancak satın alma aşamasına geçmeden önce muhakkak bir uzmanla yüz yüze görüşmek istiyorlar. Sigorta Cini olarak bizim önceliğimiz herhangi bir ürünü satmak yerine tüketicinin doğru bilgilendirilmesini sağlamak ve farklı opsiyonları değerlendirebileceği bir ortam sunmak" dedi.

Para Şemsiye Dergisi – 7 Haziran 2015

Bu Haberi Paylaş
KAPAT
Sigorta Cini’nin yukarıda belirtmiş olduğum bilgiler ile iletişim ve gizlilik koşulları çerçevesinde benimle iletişime geçebileceğini kabul ve beyan ediyorum.
Ticari İletişim ve Gizlilik Bu bilgilendirme Sigorta Cini (Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş.)’nin ticari iletişim ve gizlilik politikasını içerir. Sitemiz herhangi bir kişisel veri girilmeden de ziyaret edilebilir ve incelenebilir. Ancak 5651 sayılı Kanun gereğince site trafik bilgileri kayıt altında tutulmaktadır. Sitemize kişisel verilerinizi girmeniz halinde, Sigorta Cini kişisel verilerinizin korunması ve gizliliğinizin sürdürülebilmesini birinci önceliği addeder. Bu sebeple gizlilik politikamız gereği paylaşmış olduğunuz kişisel verileriniz, bu bilgilendirmede belirtilen kurallar ve amaçlar dışında herhangi bir kapsamda kullanılmayacak, üçüncü şahıslarla paylaşılmayacaktır. Ad-soyad, TC kimlik numarası, e-posta adresi ve cep telefonu bilgilerinizle birlikte plaka, il, ilçe, ASBİS no, Ruhsat no, araç modeli, model yılı, markası, motor numarası, şasi numarası bilgileriniz; sizlere en uygun reklamlar, sigorta ürünlerine dair genel ve özel kampanyalar, avantajlar, sigorta ürün ve hizmet tanıtımları, müşteri memnuniyeti uygulamaları, pazar araştırmaları ve sigorta aracılığına dair hizmetlerin ihtiyaca göre tasarlanması amacıyla Sigorta Cini tarafından bilgi vermek ve bunları sunmak dahil olmak üzere sizinle irtibata geçmek, bilgilerinizi güncellemek, ilginizi çekebilecek ürün ve hizmetleri önermek amacıyla kullanılacaktır. Ad-soyad, TC kimlik numarası, e-posta adresi ve cep telefonu bilgilerinizle birlikte plaka, il, ilçe, ASBİS no, Ruhsat no, araç modeli, model yılı, markası, motor numarası, şasi numarası bilgileriniz, size sigorta ürün ve hizmetlerinin sunumu, bilgilendirme ve pazarlama faaliyetleri yürütebilmek amacıyla call center’lara veya beraber çalıştığımız sigorta şirketlerine iletilebilir. Sizinle iletişime geçtiğimizde sigorta ürünü teklifinde bulunabilmemiz için istenilen sigorta türüne göre başkaca kişisel verilerinizi almamız gerekli olabilir. Bu verileriniz size karşılaştırmalı teklif/ler sunulabilmesi amacıyla ilgili sigorta şirketleri ile paylaşılacaktır. Sigortacini.com.tr web sitemizi ziyaret ederek anlaşmalı sigorta şirketlerinin güncel bilgisini görebilirsiniz. Sigorta Cini aracılığı ile bir sigorta ürünü satın aldığınız takdirde ilgili sigorta ürünü için gerekli olacak kişisel verileriniz haklarınızın tanımlanabilmesi ve sözleşmesel ilişkinin kurulabilmesi amacıyla Sigorta Cini ve ilgili Sigorta Şirketinde kayıt altında tutulacaktır. Yukarıda sayılan kişisel verileriniz ayrıca, T.C. Hazine Müsteşarlığı veya sigortacılık mevzuatı kapsamında yetkili otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak amacıyla, ana hissedarımız, doğrudan/dolaylı yurtiçi/yurtdışı iştiraklerimiz, sigorta aracılığı faaliyetlerini yürütmek üzere hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız, program ortağı kuruluşlara iletilebilecektir. Aile üyeniz veya arkadaşınız gibi 3. bir kişinin bilgilerini bize iletiyorsanız sizinle iletişime geçtiğimizde bize bunu bildiriniz ve/veya bizimle iletişime geçmesini sağlayınız İlgili kişi işlenecek kişisel verileri konusunda aydınlatılacak ve hakları konusunda bilgilendirilecektir. Ad-soyad, e-posta adresi ve cep telefonu bilgileriniz, size sigorta ürün ve hizmetlerinin sunumu, pazarlama, kişisel verilerinizin korunması kapsamında aydınlatma ve bilgilendirme ve faaliyetlerini yürütebilmek amacıyla kişisel verilerinizi gizli tutmakla yükümlü olacak call center’lara iletilebilir. Sigorta Cini’nde yer alan kaydınızı sildirmek istiyor ve/veya sizinle ticari iletişime geçmemizi istemiyorsanız, ayrıca kişisel verilerinize dair her türlü bilgi, talep ve şikayetleriniz için bizlere her zaman (0850) 222 99 96 numaralı telefon veya infogm@sigortacini.com.tr mail adresi üzerinden ulaşabilirsiniz. Kişisel verilerinize dair haklarınız şunlardır: Kişisel verilerinizin Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili mevzuat kapsamında; a) İşlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) yurtiçinde veya yurtdışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, d) eksik/yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, e) kişisel verilerinizin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesini isteme, f) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan d) ve e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, g) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ğ) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme. Bu kapsamdaki haklarınız 07.10.2016 tarihi itibariyle yürürlüğe girecektir. Resmi makamlardan kullanıcıya yönelik bir suç duyurusu ya da resmi soruşturma talebi gelmesi ve/veya kullanıcının Sigorta Cini / Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. sistemlerinin çalışmasına engel olacak ya da işleyişini değiştirecek herhangi bir elektronik sabotaj veya saldırı yaptığının tespit edilmesi halinde, Sigorta Cini / Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş., kullanıcının kimlik bilgilerini araştırma ve yetkili mercilere bildirimde bulunma hakkına sahiptir. Sitemizde veri güvenliğiniz için güvenlik tedbirleri uygulanmaktadır. Bununla beraber internetin yapısı gereği bilgiler yetkisiz 3. kişilerce ele geçirilerek alınıp kullanılabilir. Bu tip yetkisiz kişilerin verebileceği zararlardan Sigorta Cini sorumlu değildir.
X