Sigorta Cini Tüketicileri Bir Fincan Kahveye Davet Ediyor

01 Haziran 2015

Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos: SiGORTA CİNİ tüketicileri bir fincan kahveye davet ediyor

Ülkemizde sigorta tüketicisinin yüz yüze iletişime önem verdiğini söyleyen Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, "Tüketici sigorta mağazalarında danışmanlarla yüz yüze iletişime geçiyor ve en uygun poliçeyi temin edebiliyor" dedi.

Sigortacılığı mağaza konseptiyle birleştiren Sigorta Cini, sektörde yeni bir dağıtım kanalı olarak yerini 2013 yılında aldı. Mağazalaşmayla birlikte tüketicilerin deneyimli sigorta danışmanlarıyla iletişime geçerek kendilerine en uygun sigorta poliçesini satın almasını hedefleyen Sigorta Cini, 2015 yılının ilk yansında 5 ilde 17 mağazaya ulaştı. Ülkemizde sigorta tüketicisinin yüz yüze iletişime önem verdiğini belirten Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, “Tüketicilerimizi ürünlerimizi ve kampanyalarımız hakkında detaylı bilgilendirmek için mağazalarımıza bir fincan kahve içemeye davet ediyoruz" dedi.

Avrupa ve Amerika'da çok yaygın

Yılsonunda 25 mağazaya ulaşmayı hedefleyen Sigorta Cini, yıl içerisinde kampanyalarını da hız kesmeden sürdürecek. Türkiye'de sigorta müşterilerinin gittikçe daha fazla karşılaştırma yapmak, ürünleri anlamak ve alternatifleri değerlendirmek istediklerini, bunu da konunun uzmanı bir kişiyle yüz yüze konuşarak yapmak istediklerini gördüklerini söyleyen Pieter-Bas Vos, Sigorta Cini’nin Türkiye'de yatırım yapma tercihlerini ise şöyle açıkladı: "Sigorta satışını cadde seviyesinde kolay ulaşılabilir, modern dekore edilmiş mağazalarda yapılması fikri Amerika'da ve bazı Avrupa ülkelerinde uygulanıyor ancak buralarda sadece bir tek sigorta şirketinin ürünleri satılıyor. Japonya'da ise birden fazla şirketin ürünlerini satan çok küçük sigorta dükkanları mevcut. Birçok şirketin sigorta ürünleri hakkında ücretsiz sigorta danışmanlığı hizmetinin, üstelik müşterilerin kolayca erişebilecekleri, mesai sonrası veya hafta sonu uğrayıp bilgi ve ürün alabileceği bir konseptin Türkiye sigorta pazarını çok daha fazla geliştireceğini ve derinleştireceğini düşündük. Buradan hareketle uluslararası sigortacılık sektöründe 170 yıllık deneyime sahip NN Group'un markası Sigorta Cini olarak, Türkiye'ye uygun ve sigorta dağıtım işine bakışı tamamen değiştirecek devrimsel bir konsept ile sektöre giriş yaptık. "

Acentelere büyüme fırsatı yaratıyoruz

Klasikleşmiş sigortacılık anlayışının dışında bir perakende zinciri olarak hizmet verdiklerini belirten Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, acentelerin piyasa tecrübelerinin kendilerine yol gösteren ve ışık tutan nitelikte olduğunun altını çizdi. Acentelerin önemli bir parçaları olduğunu kaydeden Pieter-Bas Vos, "İş modelimizin ana kurgusu olan acentelerle yaptığımız işbirliği çerçevesinde girişimci acenteler için büyüme ve daha fazla kazanma fırsatı yaratıyoruz. Önümüzdeki dönemlerde mağaza sayımızın da artmasıyla birlikte bu taleplerin ve işbirliklerinin de artacağını düşünüyoruz" dedi.

Tavsiye edici yaklaşım olumlu sonuç veriyor

"Sigorta alımının mağazalaşmasıyla birlikte tüketiciler deneyimli sigorta danışmanlarıyla yüz yüze iletişime geçerek kendilerine en uygun sigorta poliçesini temin edebiliyor" diyen Pieter-Bas Vos, müşterilerin mağazalarda çay-kahve ikramıyla birlikte profesyonel tavsiyeler alabildiğini belirtti. Pieter-Bas Vos, açıklayıcı ve tavsiye edici bir yaklaşımla ürünlerin mağazalarda sigorta danışmanları tarafından anlatıldığında karşılığında sigorta alımında olumlu geri dönüşler aldıklarını da sözlerine ekledi.

Hedef, sigortayla hiç tanışmamış insanlara ulaşmak

"Türkiye genelindeki tüm Sigorta Cini mağazalarımızda istisnasız aynı mükemmel deneyimi sunuyoruz ve müşterilerimizin bizden aldığı herhangi bir poliçenin, sigorta ihtiyaçlarına cevap veren en iyi çözüm olduğunun garantisini veriyoruz" diyen Sigorta Cini Genel Müdürü Pieter-Bas Vos, 2015 yılında yeni şehir merkezlerinde yayılımlarını sürdürmek istediklerini söyledi. Hedeflerinin yılsonunda 25 mağazaya ulaşmak olduğunu ifade eden Pieter-Bas Vos, uzun dönem hedeflerinin ise Türkiye genelinde yeni mağazalar açarak sigortayı hiç bilmeyen ve daha önce sigortaya sahip olmayan insanları sigorta konusunda bilinçlendirmek olduğunu söyledi.

En çok zorunlu sigortalar ilgi görüyor

Sigorta Cini, şu anda Axa Sigorta, Ergo Sigorta, Groupama Sigorta, HDI Sigorta, Mapfre Genel Sigorta, Aksigorta ve NN Hayat ve Emeklilik ile birlikte çalışıyor. Pieter-Bas Vos, önümüzdeki dönemde portföylerine değer katacak şirketlerle işbirliği fırsatlarını değerlendirmek istediklerini de sözlerine ekledi. Sigorta Cini mağazalarına gelen müşterilerin genel olarak zorunlu sigorta ürünleri hakkında bilgi almak istediğini belirten Pieter-Bas Vos, potansiyel olan branşların ise konut, sağlık ve bireysel emeklilik olduğunu ifade etti. Pieter-Bas Vos, "Lokomotif ürünlerimizin motor branşı olduğunu ve sağlık ile konut alanındaki ürünlerimizin ise oldukça fazla tercih edildiğini söyleyebiliriz" şeklinde konuştu.

Geleceğiniz çiçek açsın

Mevcut ve potansiyel müşterilerinin sigorta ihtiyaçlarını karşılayacak ürün gruplarının satışını içeren kampanyalara başladıklarını söyleyen Pieter-Bas Vos, kampanyalarla ilgili şu bilgileri verdi: "2015 yılının ilk yansında Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kampanyamız ile müşterilerimize ürünümüzü günde 15 TL'ye başlayan fiyatlarla sunduk. İkinci çeyrekte başladığımız BES ve İyi Yaşa Hayat Sigortası kampanyamız ile tüketicilerin dikkatini çekmeye çoktan başladık. Haziran ayının sonuna kadar sürecek bu kampanyamız ile Sigorta Cini olarak 'Geleceğiniz Çiçek Açsın' diyoruz. Ürünümüzü alan müşterilerimize ise sürpriz hediyelerimiz var. 2015 yılının ikinci yansında da sürpriz kampanyalarımız devam edecek. Müşterilerimizi ve tüketicileri kampanyalarımız hakkında detaylı bilgi için 5 ilde yer alan 17 mağazamıza bir fincan kahve içmeye bekliyoruz.”

Mahallenizin sigortacısı olacağız

Müşteri odaklı bir hizmet anlayışları olduğunu belirten Pieter-Bas Vos, mağazalarının kolay ulaşılabilir olmasına ve merkezi konumlarda yer almasına özen gösterdiklerini söyledi. "Müşterilerimizin Sigorta Cininden hizmet alırken, kendilerini ev rahatlığında hissetmesini istiyoruz" diyen Pieter-Bas Vos, "Mağazalarınızı da bu ihtiyaçları karşılayacak şekilde özenle seçiyoruz. Ayrıca mağazalarımızı bulundukları lokasyonlarda çekim merkezi haline getirmeyi ve 'Mahallenizin Sigortacısı' olmayı hedefliyoruz" dedi.

Tüketici internetten araştırıyor uzmandan satın alıyor

Dijital sigortacılık, gün geçtikçe sigorta sektörünün gündeminde yer alırken acentelerin sigorta şirketinin müşteriye dokunan yüzü olduğu görüşü yadsınamıyor. E-ticaretin günümüzde oldukça yaygın olup tercih edilmesine rağmen dünyadaki birçok ülkede tüketicilerin görerek ve dokunarak alışverişi tercih ettiğinin bir gerçek olduğunu söyleyen Pieter-Bas Vos, "Dijital ortamda yapılan satışların genellikle özellikleri sabit olan ürünlerde yoğunlaştığını görüyoruz. Sigortanın ise kişiye özel bir durum olduğunu düşünüyorum. Özellikle Türkiye'deki tüketici alışkanlıktan bu konuda çok farklılık gösteriyor. Günümüzde müşteriler online kaynaklardan ve sigorta şirketlerinden her türlü bilgiye kolaylıkla erişebiliyorlar. Ancak satın alma aşamasına geçmeden önce muhakkak bir uzmanla yüz yüze görüşmek istiyorlar" dedi.

Bu aşamada en çok ihtiyaç duyulan kişilerin herhangi bir sigorta şirketinin temsilcisi olmayan, bağımsız ve tarafsız uzmanlar olduğunu söyleyen Pieter-Bas Vos, "Sigorta Cini olarak müşterilerimize bu tarafsız platformu sunuyoruz, öncelikle müşterinin ihtiyaçları konusunda bir analiz yapıyor ve bu analizin sonuçlarına göre kişiye en uygun ürünleri tespit ediyoruz. Farklı alternatifleri gerek kapsam gerekse fiyat açısından bir bakışta karşılaştırabilmeleri de bizim için önem taşıyor. Sistemimizi buna göre kurduk ve bu hedefle yola çıktık. Burada önceliğimiz herhangi bir ürünü satmak yerine tüketicinin doğru bilgilendirilmesini sağlamak ve farklı opsiyonları değerlendirebileceği bir ortam sunmak" şeklinde konuştu.

Hayatımız Sigortalı Dergisi – 1 Haziran 2015

Bu Haberi Paylaş
KAPAT
Kişisel verilerimin aşağıda okuduğum aydınlatma formu uyarınca işlenmesini onaylıyorum. Sigorta Cini’nin yukarıda belirtmiş olduğum bilgiler ile aşağıda okuduğum koşullar uyarınca benimle ticari iletişime geçmesini onaylıyorum.
Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma ve Ticari İletişim Onayı
Bu aydınlatma formu 6698 sayılı “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” (“Kanun”) madde 10 gereğince hazırlanmış olup, bu formla özel nitelikli kişisel verileriniz de dahil kişisel verilerinizin işlenmesine ve aktarılmasına ilişkin yöntem, amaç, hukuki sebepler ile kişisel verilerin korunmasına ilişkin haklarınız ile ilgili bilgi vermek amacıyla hazırlanmıştır. Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. (“Şirket”)’nin sigorta şirketleri ile sözleşmesel ilişkisine dayanarak sigorta aracısı sıfatı altında sunduğu sigorta şirketleri ürün ve hizmetleri ile bireysel emeklilik ürün ve hizmetlerinden faydalanmak amacıyla Şirket’e vermiş olduğunuz veya Şirketimizin teknik personelleri ve şubeleri tarafından yahut çeşitli kanallardan temin edilen her türlü kişisel bilgilerinizi Kanun kapsamında işlemekteyiz. Kişisel verileriniz (isminiz, soyisminiz, T.C. kimlik numaranız, doğum tarihi ve yeriniz, cep ve telefon numaranız, elektronik posta adresiniz, adresiniz, ilgili sigorta ürününe özel poliçe teklifi oluşturulması veya poliçe oluşturulması için gerekli kişisel verileriniz – ör: trafik poliçesi için ilçe ve şehriniz, marka, plaka, ruhsat no, motor no, şasi no, asbis no, model ve yılı, kullanım detayı, araç bilgileri; DASK poliçesi için ev / iş yeri adres bilgileriniz) sizlere en uygun reklamlar, sigorta ürünlerine dair genel ve özel kampanyalar, avantajlar, sigorta ürün ve hizmet tanıtımları, müşteri memnuniyeti uygulamaları, pazar araştırmaları ve sigorta aracılığına dair hizmetlerin ihtiyaca göre tasarlanması amacıyla Sigorta Cini tarafından bilgi vermek ve bunları sunmak dahil olmak üzere sizinle irtibata geçmek, bilgilerinizi güncellemek, ilginizi çekebilecek ürün ve hizmetleri önermek amacıyla 5 (beş) yıl boyunca saklanacak ve kullanılacaktır. Adı geçen kişisel verileriniz size sigorta ürün ve hizmetlerinin sunumu, bilgilendirme ve pazarlama faaliyetleri yürütebilmek amacıyla birlikte çalıştığımız ve gizlilikle yükümlü call center’lara, veri depolama ve mesaj yönetimi alt yapı hizmeti sunan şirketlere iletilebilir.

Yukarıda adı geçen kişisel verileriniz, istek ve talebiniz halinde ise özel nitelikli kişisel verileriniz (sağlık beyanınız vb), aracısı olduğumuz sigorta şirketleri üzerinden poliçe teklifi oluşturulabilmesi, poliçe oluşturularak sigorta ürün ve hizmetlerinin (ek hizmet ve destek hizmetleri de dahil) sizlere sunulabilmesi, sözleşme akdedilmesi, sigorta aracısı olarak yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi (ör. Kimlik tespiti yapılması, bilgilendirme yükümlülükleri, tahsilat, ödemeler vs), tüm kayıt ve belgelerin düzenlenebilmesi, yerel ve uluslararası yasal mevzuatın öngördüğü bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme, vergi, uluslararası yaptırımlar ve sair yükümlülüklere uyulabilmesi, bilgi işlem gereksinimleri, sistemsel yapısı, alınan destek hizmetlerinin gerekliliği, bu hizmet ve ürünlere ilişkin olarak sizlere gerekli bilgilerin aktarılması amacıyla iletişim kurulabilmesi, karşılaştırmalı ürün ve/veya hizmet teklifi, modelleme, raporlama, tazminat değerlendirme ve ödemeleri, mevcut veya yeni ürün çalışmaları ve/veya geliştirmeleri, potansiyel müşteri tespiti gibi amaçlar için işlenmekte ve aracısı olduğumuz sigorta şirketlerine iletilmektedir.

Kişisel verileriniz ayrıca, yasal olarak T.C. Hazine Müsteşarlığı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) gibi idari ve resmi makamlarla, Şirketimiz doğrudan ve dolaylı hissedarları ile yurtdışı iştirakleri ve acentesi bulunduğumuz sigorta şirketleri ile destek hizmeti alınan yurt içi-yurt dışı üçüncü kişilerle, bağımsız denetim şirketleri ile, Sigortacılık ve Bireysel Emeklilik mevzuatı uyarınca aktarıma izin verilen kuruluşlara, vergi daireleri, bakanlıklar, MASAK, Sosyal Güvenlik Kurumu gibi hukuki zorunluluklar nedeniyle ve yasal sınırlamalar çerçevesinde işlenebilecektir.

Kişisel verileriniz, genel müdürlük yahut şubelerimiz, web sitemiz teklif alma modülü üzerinden yapılmış başvurular, ATM’ler, internet ve mobil şubemiz, çağrı merkezlerimiz, sosyal medya, Kimlik Paylaşım Sistemi, Adres Paylaşım Sistemi, SMS kanalları, SGK kayıtları gibi yöntemler ile sözlü, yazılı veya elektronik ortamda veya ilerde kurulacak/oluşabilecek diğer kanallar vasıtasıyla toplanmakta olup, mevzuat gereğince kanuni süreler boyunca yurt içi ve/veya yurtdışında saklanmakta ve/veya işlenmektedir.

Aile üyeniz, arkadaşınız gibi üçüncü bir kişinin kişisel verilerini bize iletiyorsanız bu konuda hem ilgili üçüncü kişiyi bilgilendiriniz hem de bizlere bu üçüncü kişinin iletişim bilgilerini bildirerek kendisini kişisel verileri konusunda aydınlatmamızı ve hakları konusunda bilgilendirmemizi sağlayınız.

Kişisel verilerinizin işlenmesi ile ilgili olarak Kanunun 11. maddesi gereğince, yukarıda sayılan bilgi/belge/veri işleme, aktarım ve toplama onayına istinaden herhangi bir zamanda Şirketten; kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme, işlenmiş kişisel verilerinize ilişkin bilgi talep etme, verilerinizin işlenme amacını, bu veriler ve bilgilerin amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını ve kimlere aktarıldığını öğrenme, gerek Şirket kayıtlarında gerekse de Şirket tarafından aktarılan üçüncü kişilerdeki eksik ya da yanlış verilerinin düzeltilmesini, verilerin işlenme sebebi ortadan kalkmış ise silinmesini/yok edilmesini/anonim hale getirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve kişisel verileri işbu madde kapsamında verilen onayınıza ya da kanuna aykırı olarak işlenmiş ise bu onayınıza ya da kanuna aykırı veri işlemeden doğmuş doğrudan zararlarınızın tazminini talep etme haklarına sahipsiniz.

Sigorta Cini’nin sizinle ticari iletişime geçmesini istemiyorsanız, veya Kişisel verilerinize dair bilgi, talep ve şikayetleriniz için bizlere 0850 222 99 96 numaralı telefon veya infogm@sigortacini.com.tr mail adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.

Resmi makamlardan kullanıcıya yönelik bir suç duyurusu ya da resmi soruşturma talebi gelmesi ve/veya kullanıcının Sigorta Cini / Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. sistemlerinin çalışmasına engel olacak ya da işleyişini değiştirecek herhangi bir elektronik sabotaj veya saldırı yaptığının tespit edilmesi halinde, Sigorta Cini / Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş., kullanıcının kimlik bilgilerini araştırma ve yetkili mercilere bildirimde bulunma hakkına sahiptir. Sitemizde veri güvenliğiniz için güvenlik tedbirleri uygulanmaktadır. Bununla beraber internetin yapısı gereği bilgiler yetkisiz 3. kişilerce ele geçirilerek alınıp kullanılabilir. Bu tip yetkisiz kişilerin verebileceği zararlardan Sigorta Cini sorumlu değildir. Web sitemizin kullanımı ve gizliliği ile websayfa altlarında yer alan Gizlilik Sözleşmesi metnini okumanızı rica ederiz.

Orange Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş. web sitesinde yer alan web sayfalarına ilişkin tüm haklar saklıdır. ©

Mersis No: 0645035012000011
X